Wednesday, June 10, 2009

~ MASKOM olahraga 2009 ~

Lokasi
:: KPTM :: KKBP :: stadium bandar penawar::
Majlis Sukan Kolej Komuniti
3 Jun - 7 Jun 2009


salam blogger....

cambiase bile org mule dah menyoal "bile nk hapdate blog?".. barula ku terhegeh2 nk bukak blog..hehe.. kalau dulu time 8 bulan dok kt uma, kalau boleh sehari nk msk 2,3 entrie.. tula die..

gambor kt atas tu antara yang sempat aku snap time bertaklimat dan bertugas sebagai penjaga masa, hakim balapan dan hakim padang..hehe.. semuanya dalam keadaan 'koboi'.. tak sempat nak snap lagi banyak..walaupun gtew aku tetap pulang dengan ilmu di dada tentang tugas-tugas pegawai teknikal dalam acara olahraga.. sukan MASKOM olahraga ni julung-julung kalinye diadakan ..so kire atlit-atlit inilah pencipta rekod MASKOM ni..walauwei...

selama ni kalau ade sukan olaharaga, aku macam tak perasan pon kehadiran penjaga masa dan hakim balapan.. tapi bile jadi part of them.. baru aku tau betapa PENTING nye mereka-mereka ini..phew..!!~ rase mcm kelakar pon ade.. kalau dirakam la aksi-aksi kiteorang boleh gelak la 7 keturunan..haha.. meh aku citekan ckit.. bile pistol ditembak, penjaga masa kene alert dgn cahaya then asap br bunyi untuk tekan stopwatch... tapi kebanyakan aku tengok >> bunyi>> terkejut>> tekan stopwatch..hehe..!! then part nak menyetopkan stopwatch, nak kene betul2 tengok 'torso', ni pon menyeramkan..lagi2 acara 100m lelaki..tapi so far everything so good..nak jugak tengok kalau2 ade video yang merakam aksi kiteorang..=)

neway..tahniah kepada penganjur yang bertungkus lumus menjalankan MASKOM ni.. kepada jurulatih-jurulatih yang bersemangat kesukana yang tinggi especially my beloved wilayah..>> wilayah 4 (negeri sembilan & melaka).. TAHNIAH..!!~ NAIB JOHAN KESELURUHAN OLAHRAGA.. concentrate plak tuk sukan teras tak lame lagik..

aku baru dapat berita ade 'batu' jatuh kat bahu nih..huhu
wish me luck for the handling of that 'batu'..
be more capable and more efisien..!!~
daaa...

3 comments:

  1. bestnya.. sygnya aku x terlibat dgn maskom nih.. heheh.. hanya unit sukan saje yg pergi..

    ReplyDelete
  2. hehe..best jugak la..kalau xde MASKOM xsampai la aku di sana...huu

    ReplyDelete
  3. syok la ko berkenalan dgn cik tina dari ledang...wakakakakakakak...tak leh hendel la syida...wakakaka

    ReplyDelete