Tuesday, March 3, 2009

Sharing is Caring..SIRI 2..PART 1

Salam blogger..

Sharing is caring datang lagik..!! for those yang nak maintain berat badan or nak turunkan berat badan..i have a solution for that.. Come from nature, mix purely nature then works soft and naturally to your body.. simple MADU+APPLE.. but it can...
.
.
.
.
.

-Memulihkan sistem dalaman badan manusia dengan memanaskan badan, melancarkan perjalanan darah dan menguatkan tenaga dalaman.-Meningkatkan kecergasan, daya ingatan, emosi, kreativiti, hafalan dan kepintaran anak-anak-Melawaskan usus besar dan kecil-Madu ini juga bertindak sebagai Anti-alergik,Anti-septik, Anti-anemia,Anti-ulcer-Merangsang pecah lemak-Menghalang penyerapan atau timbunan lemak-Meningkatkan metabolisme di bahagian tertentu badan-Melembapkan dan mengencangkan kulit-Mencegah selulit-Melangsingkan bonggol lemak yang tidak diinginkan di perut dan dibahagian tepi dan belakang lengan, pinggul dan peha-Meredakan nyeri sendi & menurunkan risiko masalah jantung dan barah-Membantu kesihatan membran paru-paru-Membantu kesihatan tulang-Membantu kesihatan sistem kardiovaskular dengan mengekalkan tahap kolestrol darah-Membantu mengekalkan berat badan-Menghilangkan stress dan membantu tidur yang lebih nyenyak..
.
.
.
.
.
wow..!! banyaknye khasiat.. aku dah beli 2 kotak, tak sabar nak cuba dengan geng kapak..hehe.. (emak ler tuh.. excited gile nak makan..hehe).. apa produk tu ye?..jeng..jeng..wait for our testimoni..

2 comments:

  1. nak maintain berat badan exercise je cik shida oii..:)

    pas ni tunjuk sket kesan produk ni..hihi

    ReplyDelete
  2. hehehhe...k yus mmg suke bab bersenam n berjoging nih..aku suke teman diye..hahahah...

    ReplyDelete